Интернет магазин City.com
Найти

Возврат и обмен товара

Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості (Стаття 8 ПЗПС):

Споживач має право вимагати повернення коштів у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків*. У всіх інших випадках товар має бути відремонтований у зазначений гарантійним договором строк. *Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця). Істотний недолік визначається актом авторизованого сервісного центру.

Права споживача при придбанні товару належної якості (Стаття 9 ПЗПС):

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.





Популярные вопросы по возврате/обмене:

Я могу вернуть товар после покупки?

Да, конечно, у Вас есть 14 дней на возврат товара ненадлежащего качества, либо если он Вам просто не понравился, при условии сохранения его предпродажного вида.

Как происходит обмен товара?

Для обмена Вам необходимо обратиться в наш сервисный отдел в пункте выдачи на Петровке – специалисты проведут диагностику и примут решение об обмене товара.